Celem programu Promocja marki innowacyjnych MŚP jest promocja rozwoju eksportu i udzielenie wsparcia finansowego na działania promocyjne dla przedsiębiorstw działających w 15 kluczowych branżach gospodarki
Dofinansowanie udzielane jest na udział -w misjach (wyjazdowych na targi/konferencje branżowe) -targach (zagranicznych określonych na listach PARP) -działania informacyjno-promocyjne (związane z udziałem w wydarzeniach targowych lub w związku z misją wyjazdową. Dzięki tym działaniom dotrzesz do wybranej grupy docelowej. Maksymalny udział wydatków kwalifikowalnych związanych z kampanią promocyjną to 25% kosztów kwalifikowalnych.)
WIELKOŚĆ DOFINANSOWANIA I POZIOM WSPARCIA, ORAZ KOSZTY KWALIFIKOWANE W DZIAŁANIU GO TO BRAND
W ramach ogłoszonego naboru nie określono minimalnej ani maksymalnej wartości wsparcia Przedmiotem projektu musi być udział w co najmniej jednej imprezie targowej w charakterze wystawcy. Należy przy tym pamiętać, aby podczas wybranych targów, zorganizowane było stoisko narodowe, a targi znalazły się na liście wspieranych w ramach naboru imprez.
Procentowy poziom wsparcia nie zależy od wielkości przedsiębiorstwa i każdorazowo bez względu na wybór formy wsparcia, wielkość firmy wynosi 50%
DOFIANSOWANIE
50 %
Dofinansowaniu podlegają koszty:
SEKTORY OBJĘTE WSPARCIEM W RAMCH DZIAŁANIA 2.25 PROMOCJA MARKI INNOWACYJNYCH MŚP
O SEKRETACH DZIAŁANIA 2.25 PROMOCJA MARKI INNOWACYJNYCH MŚP
WYMAGANIA DLA WNIOSKODAWCÓW
CZYLI KTO MOŻE A KTO NIE MA SZANS APLIKOWANIA PO DOTACJĘ EKSPORTOWĄ Z PARP
O dofinansowanie w ramach konkursu mogą starać się wyłącznie firmy, które prowadzą obecnie działalność eksportową. Przychody z tego tytułu muszą być osiągane przez co najmniej 2 lata poprzedzające rok złożenia wniosku o dofinansowanie, a dodatkowo w ostatnim roku muszą one stanowić co najmniej 30% w całości przychodów ze sprzedaży.
OPIS PROCESU APLIKOWANIA PO DOFINANSOWANIE W RAMACH DZIAŁANIA 2.25. PROMOCJA MARKI INNOWACYJNYCH MŚP
KROK PO KROKU O PROCESIE APLIKOWANIA PO DOFINANSOWANIE
Najważniejsze kroki sprawnego i skutecznego przygotowania dokumentacji aplikacyjnej w Go to brand obejmują: -Wybór imprez z listy PARP -Opracowanie założeń budżetu -Zdobycie 3 ofert na wybrane pozycje budżetu -Przygotowanie wniosku -Złożenie wniosku
Czas oczekiwania na wyniki określonym przez PARP wynosi w teorii 80 dni, w praktyce 160 dni.
Po złożenie wniosku w trakcie naboru podlega on ocenie formalnej, a następnie jest on kierowany do oceny merytorycznej. Ocena wniosku polega na jego weryfikacji pod kątem z góry ustalonych kryteriów. Poza kryteriami eksperci mają prawo wezwać wnioskodawcę do przedłożenia wycen, potwierdzających koszty wskazane we wniosku o dofinansowanie.
OFERTA PRZYGOTOWANIA WNIOSKU PO DOFINANSOWANIE W DZIAŁANIU PROMOCJA MARKI INNOWACYJNYCH MŚP
Oferujemy Państwu przygotowanie wniosku pod dofinansowanie, pomoc w redakcji budżetu, nawiązaniu współpracy z firmami zajmującymi się organizacją misji i targów zagranicznych.
Wspomagamy klientów w przygotowaniu dokumentów do umowy, zarządzaniu projektem w celu jego efektywnego rozliczenia.
Nie czekaj - zadzwoń i jeszcze dziś umów się na spotkanie. Pomożemy Ci skutecznie przygotować się do aplikowania.