Rozliczenie przyznanego dofinansowania wiąże się m.in. z następującymi obowiązkami beneficjenta Informacyjno-promocyjny (prawidłowe oznakowanie środków trwałych, wyposażenia, zakup i umieszczenie tablic informacyjnych, umieszczenie informacji o dofinansowaniu na stronie www)
Opis dokumentów ( finansowych, księgowych, potwierdzanie za zgodność z oryginałem)
Monitoring i kontrola wskaźników produktu, rezultatu
Oferujemy Państwo pomoc i wsparcie w przygotowaniu wniosku o płatność, aneksów do umów, korekt harmonogramów, prawidłowego opisu dokumentów księgowych i finansowych (fv, potwierdzenia przelewów) - czyli pełnego procesu związanego z rozliczeniem przyznanego dofinansowania na każdym etapie trwania projektu.
Koszt rozliczenia dotacji - ustalany jest indywidualnie i zależy od zakresu wydatków ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz działania w ramach którego pozyskano dofinansowanie.
Wszystkie osoby zainteresowane rozliczeniem dotacji oraz wsparciem związanym z przygotowaniem wniosku o płatność gorąco zapraszamy do kontaktu